Јога читање

Зен у великом граду: како попунити јутро блаженством

5 акција које ће вам развеселити јутро.

По повратку из другог одмора, схватио сам да нешто није у реду са мојим јутром. Да, не могу доручковати сваког јутра на сат времена и гледати на океан и палме. Али ипак не могу себи приуштити журбу, не жвакати у покрету и уживати у јутарњем миру и тишини.

Ја сам за јутро пролазити умјерено и свјесно. Временом сам смислио неколико трикова за ово, вероватно радите нешто од овога, али само у систему, сви заједно додају јутарњу свест.

1. Туширај се. Помаже да се пробудите и пробудите се. Толико ми се свиђа туш, да се чак и не купам код куће. И туширање је време када не можете узети телефон или лаптоп у руке, када сте остали сами са својим мислима. Звук воде делује као завеса / завеса која вас раздваја од спољашњег света. (Успут, да ли сте приметили да у тоалету често постоје бриљантне идеје?)
  2. Припремите кафу у Турцима. Нисам љубитељ кафе, па чак и више волим чај, али процес прављења каве ујутру је нека врста ритуала. Сипајте кафу, сипајте воду, ставите је на пећ, побрините се да не побјегне, уклоните је из пећи три пута. Нека стоји, сипати у криглу, додати млијеко ... Низ једноставних акција које помажу да се придруже.
  3. Учините доручак занимљивијим. Знам да постоје људи који не могу ништа да једу ујутро, јер се тело још није пробудило и не жели ништа, али ја нисам један од њих. Потребан ми је доручак без прекида (а на послу имам и обавезни други доручак касније).

Пре тога, нисам много гњавио шта бих јео за доручак. По правилу, било је исто. На пример, купила сам остакљене главе за целу недељу. Или сир за сендвиче. Или житарице са млеком. Или кувана јаја. Ово је веома погодно, јер решава проблем избора, не размишљате о томе шта ћете јести, уштедите време и труд да донесете одлуку. Али захваљујући монотоном доручку, наш живот постаје попут дана земаљског пса. И онда сам одлучио да ћу измислити различите доручке.

4. Устани пола сата раније. Једном сам схватио: немам довољно сати да се окупим без журбе, још увек згужваних задњих 10 минута. Дакле, моје јутро не траје ни сат ни пола до два сата. Наравно, ако већ устанеш, рецимо, у 5:30, онда почни дан пола сата раније - богохулна понуда. Овде је потребно ревидирати начин живота уопште. У екстремним случајевима, покушајте да почнете са 15 минута.

5. Шта год да се деси - не журите. Ако немам времена за аутобус по распореду, онда више не трчим према њој, наглавачке, и зовем такси за 100 рубаља. Ово је два пута скупље од аутобуса, али оптужбе су без буке, не морам чекати ауто, чека ме, а ако је зима, онда и ја дођем у воз у удобности и топлини.

Одломак из књиге: "Зен у великом граду. Уметност кретања у току и увек бити тамо где вам је потребна", Елена Володина. Издавач "Бомбора".

Пхото: //ввв.инстаграм.цом/талиа_сутра/ //ввв.инстаграм.цом/лисс/

Погледајте видео: (Јули 2019).