Почетна иога пракса

16 асана за равнотежу и унутрашњу снагу

Ништа вас неће избацити из колотечине и покварити ваше расположење ако почнете свако јутро са овом секвенцом.

Почните од седећег положаја. Пређите своје потколенице у Сукхасани (удобан положај). Повуците кичму и увијте удесно. Ставите леву руку на десно колено и ставите десну руку иза себе. Држите карлицу глатком. Подигните кључницу. Савијте се од средњег дијела леђа до врха. Поновите асану у другом правцу.

1. Ањанеасана (ниски удар). Завршите трећи круг Поздрав Сунцу Б. Направите Адхо Мукха Сцхванасан (Пасова поза окренута надоле). Закорачите напред десном ногом и спустите лијево кољено на тепих. Подигните обе руке. Држите овај став (као и сви положаји у овом низу) за 5 дубоких удисаја.
  2. Адхо Мукха Схванасана (Пси позирају, лицем надоле). Уђите у позу Пси, лицем надоле, притискајући целу унутрашњу површину дланова у под. Окрените спољне мишиће рамена и омотајте их унутра. Направите низак ударац на другој страни, а затим се вратите у поза Пас, лицем надоле.
  3. Увијање у високом ударцу. Коракните десном ногом тако да је стопало између дланова. Ставите леви длан на под право испод рамена и окрените се удесно. Држите карлицу право и посегните за плафон десном руком.
  4. Повратак у позу Пси окренути лицем надоле повлачењем кукова назад да би се кичма потпуно издужила. Направите Увијање у високом ударцу на другу страну и вратите се у Пасову позу са спуштеном цевчицом.
  5. Коракните десном ногом и пријавите се. у високом ударцу. Подигните руке. Повуците стране врховима прстију и подигните грудну кост до браде. Ако можете држати руке равно, погледајте горе и спојите своје дланове у Намасте.
  6. Адхо Мукха Схванасана. Уђите у позу са псима и повуците неколико удисаја да бисте поново растегли кичму. Направите велики удар на другој страни, а затим се вратите у поза Пас, лицем надоле.
  7. Уттхита Хаста Падангусхтхасана И (Позирање великог палца у стојећем положају, варијација И). Из стојећег положаја, корак напријед. Ставите леву руку на струк. Подигните десну ногу и зграбите десни палац са великим прстом и средњим прстима. Одмах идите на варијацију ИИ - померите ногу удесно. Обавите обе варијације у другом смеру.
  8. Уттхита Хаста Падангусхтхасана ИИИ (Позирање великог палца у стојећем положају, варијација ИИИ). Лијевом руком ухватите вањски руб десне ноге и помакните десну руку натраг. Узмите 5 удисаја, вратите се у централни положај, отпустите десну ногу и поновите позу у другом смјеру.
  9. Паривритта Триконасана (Твистед Триангле Посе). Од Тадасане (држање планине) корак назад левом ногом. Нагните се напријед и ставите лијеву длан на вањски руб десне ноге. Повратак у Тадасану. Урадите позу, уврнуту у другом правцу.
  10. Паривритта Парсхваконасана (Уврнуто држање угла са стране), варијација. Поздрав Сунцу А. Завршите трећи круг Суриа Намаскар тако што ћете направити позу са псом. Искорачите десним стопалом у Хигх Лунге. Стави дланове испред груди, нагни се напред и одмори леви лакат иза десног колена.
  11. Адхо Мукха Схванасана. Ставите оба длана на под и гурните назад у позу Паса са лицем надоле. Узмите неколико удисаја и затим коракните напред левом ногом у Твистед Латерал Посе. Врати се у Пасову позу, лицем надоле.
  12. Вирабхадрасана ИИИ (положај Ратника ИИИ). Искорачите десним стопалом између дланова, у високом ударцу. Повуци задњу ногу. Затим исправите потпорну ногу и уђите у Варриор ИИИ. Повуците грудну кост напред и горе.
  13. Паривритт Ардха Цхандрасан. (Уврнуто Положај Полумесеца). Онда спустите леви длан на под. Поставите ребро на плафон, крећући се од горњег дела леђа. Подигните десну руку. Напустите позу и уђите у Тадасану (позицију планине).
  14. Адхо Мукха Схванасана. Вратите се на позу са псима, а затим гурните лево стопало напред и позовите Ратника ИИИ у другом смеру.
  15. Урдхва Дханурасана. (држање обрнутог лука). Лезите на леђа, ноге на ширини карлице. Ставите дланове испод рамена, подигните карлицу и исправите лактове. Поновите још 2 пута.
  16. Јатхара Паривартанасана. (Увијање абдомена). Лезите на леђа и испружите руке у страну. Спустите кољена улево и гледајте преко десног рамена. Поновите позу у другом смјеру, а затим се опустите барем 5 минута у Схавасани (положај мртваца).
Фото: сфренеениц / инстаграм.цом

Погледајте видео: (Септембар 2019).