Почетна иога пракса

Редослијед асана за лакоћу и љепоту тијела.

8 вежби које јачају абдоминалне мишиће и доњи део леђа и промовишу чишћење.

Да осетите лакоћу у уму и телу, с времена на време организујте курс интензивног увијања. Ова пракса помаже у јачању абдоминалних мишића, доњег дијела леђа и потиче брзо уклањање токсина из тијела.

1. Увијање у уткатасани (држање столице), варијација. Почните са Тадасаном (држање планине). Придружите се рукама у Ањали Мудри (молитва). Концентришите се, издахните и савијте колена. Удахните, подигните руке. Са сваким издисајом извуците кичму, повлачите репну косу према унутра и продужите доњи део леђа. Док издишете, полако помичите обје руке до вањског руба десног кољена. Извадите леви лакат из десног колена и повуците десну руку да бисте је окренули. Останите у пози за 3-5 респираторних циклуса. Удахните и вратите се у Уткатасану. Поновите рад до три пута у сваком смјеру.
  2. Уттанасана (држање интензивног нагиба напријед). Екхале Спустите руке на под и повуците мишиће бедара. Спустите доле случај. Опусти главу док издајеш. Затим удишите и растегните своје тијело у Ардха Уттанасана (Интенсе Стретцх Халф Посе). Издахните и поново уроните у Уттанасану. Осетите регенеративну енергију која се шири валовима дуж читаве дужине ногу. Останите у пози за 5-8 удисаја.
  3. Парсхвоттанасана (Интензивни латерални положај). Уђите у Адхо Мукха Схванасана. Онда до Виниаса - положај Високог бара, Цхатуранга Дандасана (Положај штаба на четири стуба) и Урдхва Мукха Схванасана (поза паса лицем према горе). Из ове асане, коракните десном ногом напред тако да је стопало између ваших дланова. Исправите десну ногу и повуците вањску површину десног бедра. Померите леву страну карлице напред да изједначите карлицу. Притисните врхове прстију на под, извуците кичму, а затим повуците тело уз ногу. Полако померајте руке до стопала, док их не додирнете подижући стопало. Ово ће помоћи да се протеже горњи део леђа, опуштају рамена и мишићи врата. Останите у асани на 5-8 удисаја.
  4. Паривритта Триконасана. Устани из Парсхвоттанасана. Окрећући тело у десно, испружите леву руку и поставите је за десни зглоб. Унесите увојак тако што ћете повући десну руку. Поравнајте десну и лијеву пету на једној линији, укључите рад бедра. Осетите динамику увртања целе кичме од доњег дела до саме круне. Подигните стернум. Останите на 5-8 удисаја. Онда само спустите торзо напред, крећући се према Парсхвоттанасани. У овој верзији ове позиције, обе руке стижу до стопала, а дланом или прстима додирујете под.
  5. Паривритт Ардха Цхандрасан. У Паривритта Триконасана, савијте десну ногу и користите силу гурања задње ноге да стојите на десној нози. Подигните лево стопало. Омотајте кукове унутра. Удаљите руку од стопала и померите прса напред. Померите целу леву руку или само прсте на блоку на удаљености од 30 цм од спољне ивице десне ноге. Окрените и продужите кост, отворите груди и испружите десну руку. Држите кукове на истом нивоу, држећи држање у складу са 5-8 удисаја. Затим лагано спустите леву ногу и савијте десно колено у ударцима. Уђите у позицију пса према доле и поновите Виниасану (поза Високог бара, Цхатуранга Дандасана и Урдкхва Мукха Схванасана). Поновите позиције 3, 4 и 5 лево.
  6. Паривритта Парсхваконасана (положај упреденог угла). Савијте десно колено тако да се формира прави угао. Нагните карлицу и тело напред и лагано се окрените удесно. Померите леви лакат у десно колено. Ставите прсте ваше леве руке на под како би се одржала равнотежа, а затим испружите десну руку дијагонално изнад главе. Полако се окрећите, подижући прсну кост и притискајући лијеву ногу на под. Останите у пози за 5-8 удисаја. Током увртања, омекшајте трбушне мишиће тако да је дисање мирно и равномерно.
  7. Пашасана (Лооп поза), варијација. Станите у Тадасани. Повежите ногу. Савијте колена док радите дубок чучањ, а колена и стопала држите заједно како бисте одржали равнотежу. У овом случају, кукови су испод колена, а исхијалне кости су усмерене ка петама. Окрените се удесно, ухватите леви лакат на десном колену. Усмери леву руку на под. Сада подигните десну руку, проширите груди и увијте торзо. Останите у овом положају за 5-8 удисаја. Држите бокове компактним и здјелицу уравнотеженом. Поновите асану у другом правцу.
  8. Парсхва Бакасана (латерални положај ждралова). Савијте кољена тако да су бокови паралелни са подом. Узми леви лакат иза десног бутина. На издисају, завртите удесно. Повуците торакалну кичму и померите десно раме уназад да би се још више увукли. Спустите карлицу тако да буде само неколико центиметара од пета, и притисните дланове на под, постављајући их на ширину рамена. Највећи део тежине и даље пада на ноге. Полако подигните карлицу и гурните је удесно, одржавајући контакт између леве и десне бутине. Померите своју телесну тежину на руке док ноге не постану потпуно светле. Приближите ноге и подигните пете. Затим прислоните леву страну карлице надоле и подигните ноге са пода. Потпуно исправите десну руку, лева рука може бити благо савијена. Увртите кичму. Подигните груди и главу, гледајте напред. Дишите једноставно. Држите позу најмање 10 секунди, а затим изведите асану у другом смјеру.
Фото: аурорабовкетт / инстаграм.цом

Погледајте видео: (Април 2019).